Налаштування та супровід 1С

 Налаштування та супровід 1С

Наші спеціалісти професійно вирішать будь-яке завдання, пов‘язане з 1С:

  • Обслуговування програмного забезпечення, оновлення 1С; \

  •  Налаштування облікових параметрів 1С;

  •  Аудит;

  •  Усунення помилок в системі;

  •   Навчання персоналу компанії;

  •  Технічна підтримка, а також інші завдання

Скорочуйте витрати на 1С-обслуговування:

  •  Висока швидкість відгуку при запиті клієнта – вирішення завдання протягом 4 годин;

  •  Абонентське обслуговування тільки на потрібну кількість годин роботи спеціаліста: 10,20, 50 год.

  •  Більше замовляєте годин – більша знижка;

  •  Ціна знижується погодинно;

  •  Кожному клієнту призначається висококваліфікований менеджер проекту;

  •  Менеджер проекту постійно на зв‘язку з галузевими експертами: фінансистами, аудиторами, логістами і т.і.;

  •  Підписання Угоди про рівень обслуговування (SLA) індивідуально з кожним клієнтом.

Результат впровадження і налаштування 1С:

  • Формування та здача звітності в електронному вигляді;

  • Оновлення релізів конфігурації та регламентованої звітності;

  • Налаштування клієнт-банку та обміну даними з 1С;

  • Розробка практики нетипових операцій;

  • Розмежування прав доступу до даних;

  • Налаштування обміну даними між різними програмними системами;

  • Контроль всіх підрозділів вашої компанії, збільшення прибутку за рахунок оптимізації і прозорості бізнес-процесів;

  • Зниження ризику крадіжок.