• 23.04.2020

Облікова система інтернет-магазину

Сьогодні інтернет-магазин являє собою складний організм, який об'єднує в собі безліч процесів – першорядних і допоміжних.

Основною метою бізнес-процесу інтернет-магазину є можливість зробити вибір і покупку товару максимально приємними і зручними для клієнта.
Згідно з останніми дослідженнями вчених, покупець отримує більше задоволення під час вибору товару, ніж в момент покупки і доставки. Тому frontend магазину будується таким чином, щоб покупець не тільки задовільнив свої потреби в товарі, а й хотів повернутися в магазин, рекомендував його своїм друзям і згадував про нього з задоволенням.

Для вирішення цього завдання керівництву магазину доводиться докласти багато явних і неявних зусиль.

Очевидними для всіх є наступні процеси:
  • Розробка дизайну магазину;
  • Розробка каталогу товарів;
  • Створення опису товарів;
  • Наявність актуальної інформації про ціни і залишки товарів;
  • Забезпечення інструментів для оформлення замовлення і оперативного зв'язку з менеджерами.

А «за лаштунками» залишаються не менш важливі питання:
  • Організація складу;
  • Робота з постачальниками;
  • Забір товарів у постачальника;
  • Організація доставки;
  • Ціноутворення;
  • Робота з персоналом;
  • І багато, багато чого іншого.

Управління магазином, як правило, передбачає управління величезним асортиментом товарів.

Уміння запропонувати клієнту потрібний йому товар, підібрати аналог, запропо-нувати супутні послуги, відповісти на всі питання – це ті складові, які потрібні для успішного існування магазину на високо-конкурентному ринку.

І яким би не був талановитим менеджер магазину, йому не обійтися без системи обліку, яка забезпечить підтримку в управлінні більшістю зазначених вище процесів.

Наша компанія має великий досвід співпраці з інтернет-магазинами в Росії і Україні, і ми розробили рішення, яке забезпечує оперативний облік та управління діяльністю інтернет-магазину.

За допомогою нашої системи менеджери магазину можуть вирішити такі питання:
  • Управління товаром: залишки, рух;
  • Облік продажів;
  • Облік замовлень клієнтів;
  • Дисконтні системи;
  • Взаємодія з постачальниками – завантаження їх прайсу, залишків, гнучка система установки закупівельних цін;
  • Ціноутворення;
  • Актуалізація цін і залишків на сайті;
  • Завантаження замовлень з сайту;
  • Рішення логістичних завдань – формування листів доставки (маршрутних листів) з використанням візуальних технологій (Гугл-карти);
  • Управління закупівлями – робоче місце менеджера із закупівель;
  • Продажі з використанням касового апарату (стаціонарного або для виїзної торгівлі);
  • Продажі з оплатою банківською картою або за безготівковим розрахунком;
  • СМС-інформування клієнтів; ·
  • Оперативне формування замовлень постачальникам і документів продажу, оптимізація процесів закупівлі і відвантаження, швидке формування супровідної документації;
  • Облік взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
  • Взаємодія з типовими системами регламентованого обліку;
  • Забезпечення зручної роботи віддалених співробітників, що працюють поза офісом.

Використання системи back-office інтернет-магазину дозволить:
  • Ефективно управляти великою кількістю прайсів постачальників, що дозволить закуповувати товар оперативно і за найвигіднішими цінами;
  • Скоротити час на складання маршрутів доставки;
  • Оперативно відвантажувати товари клієнту «Сьогодні на сьогодні»;
  • Гнучко управляти цінами і знижками на товар;
  • Отримувати весь спектр звітів для власників, які в оперативному режимі розповідають про стан компанії;
  • Скоротити час введення інформації про нового клієнта і його замовлення (з 3-10 хвилин до 30 секунд);
  • Оптимізувати витрати на доставку товару.


Більш докладно про систему обліку діяльності інтернет-магазину читайте в описі реалізованих проектів.


Повернення до списку