Інтеграція з "Новою Поштою" і "ІнТайм"

Інтеграція з "Новою Поштою" і "ІнТайм"

Взаємодія з національними перевізниками "Нова Пошта" і "ІнТайм"

Інтернет-магазини користуються послугами перевізників для доставки товарів своїм клієнтам. Це дозволяє автоматизувати співпрацю з замовниками з інших міст і регіонів – при цьому легко відстежувати доставку, отримання, оплату товару.
Наші спеціалісти зробили можливою інтеграцію 1С з інформаційними системами національних перевізників.

Можливості:

  • Інтеграція з API перевізників;
  • Розрахунок вартості і строків доставки;
  • Формування декларацій;
  • Формування реєстрів на доставку;
  • Відстежування проходження процесу перевезення;
  • Взаїмодія з постачальниками – фіксація подій (дзвінків, перемовин і т.д.).

Які переваги дає ця взаємодія власникам інтернет-магазинів і їх клієнтам?

  • Оперативне і безпомилкове формування внтажних документів, за рахунок цього – прискорення процесу доставки.
  • Використання тарифів доставки при розрахунку вартості замовлення дозволяє оптимально обирати вигідного постачальника.
  • Відстежування проходження вантажу дозволяє бути в курсі того, де саме знаходиться товар і як швидко він має опинитись на складі.
  • Відстежування отримання (або навпаки, неотримання у встановлені терміни) товару замовником дозволяє вжити заходи з нагадування замовнику чи повернення товару до початку дії штрафних санкцій за зберігання.