• 23.04.2020

Навіщо потрібна абонплата

Кожен бізнес прагне збільшити свій прибуток. Хочете більший прибуток – нарощуйте доходи або зменшуйте витрати. Як правило, роль інформаційних технологій вважається допоміжною, тому що вони не є прямим інструментом заробітку грошей. Але зараз вже кожен засновник розуміє, що існування бізнесу з оборотом понад 100 доларів на місяць неможливо без інформатизації, а саме побудови якоїсь інфраструктури і впровадження системи обліку від Ексель до 1С.

Класична схема – компанія наймає в штат універсального фахівця, який знає всього потроху, або, якщо дозволяє бюджет, декількох, більш вузьких фахівців. Але найпростіший розрахунок показує, що тримати в штаті ІТ-фахівців досить накладно. Станом на 2013 рік програміст 1С середнього рівня попросить від 10 тис. гривень на місяць. А ще його потрібно у відпустку відпустити, податки за нього заплатити, робоче місце йому організувати, розвагами забезпечити (докладніше – в нашій статті «Штатний фахівець чи аутсорсинг?»).

Тому зараз стає все більш поширеною схема співпраці бізнесу з аутсорсинговими компаніями, що дозволяє значно знизити витрати на інформаційні технології. Наприклад, якщо компанії потрібно 1 раз на місяць написати звіт на 1С, встановити Windows на новий комп'ютер і налаштувати систему резервного копіювання, то дійсно краще заплатити за це всього 1000 грн, і на цьому витрати закінчаться.

Отже, знаходимо фрілансера або аутсорсингову компанію і, в міру необхідності, звертаємося для виконання разових завдань. Такі підрядники не ходять у відпустку, не хворіють, не потрібно нести інші непрямі витрати на них – оплата рівно за те, що зроблено.

Однак, крім явної переваги в економії коштів, можна помітити спочатку неочевидні недоліки, які проявляються в процесі роботи. Наприклад, досить страшна і поширена проблема – через збій в електроживленні, сервер завершив роботу аварійно, і база даних 1С зруйнована. Якби у компанії був штатний спеціаліст 1С, він би негайно приступив до відновлення даних. А якщо компанія обслуговується у аутсорсера, то допомога не завжди зможе прийти оперативно. І тоді власнику бізнесу потрібно порахувати і зрозуміти, в яку суму обходиться компанії 1 година простою.

Що ж робити? Ринок дає відповідь: швидкість реакції можна купити. І другий, менш очевидний висновок: якість теж можна купити, забезпечити превентивно. Нас всіх врятує абонплата.

Ми пропонуємо нашим клієнтам укласти договір, який передбачає виплату щомісячної абонплати за користування нашими послугами. Як правило, абонплата становить близько 25% вартості програміста 1С.

Що ж отримає клієнт за абонплату? 

     1. Гарантовано короткий час реакції на свої запити.

У разі виникнення проблеми, клієнт знає, що ми зобов'язані в рамках суворо обумовленого часу приступити до вирішення його проблеми. І найголовніше – ми приступимо, тому що абонплата дозволяє нам планувати свої доходи і наймати фахівців, резервуючи ресурси під можливі проблеми клієнтів. Як показує досвід, в 95% випадків невідкладних завдань ми приступаємо до роботи протягом 5 хвилин з моменту звернення клієнта при наявності можливості вирішити питання у віддаленному режимі.

     2. Наше прагнення в підвищенні якості інфраструктури клієнта і його облікової системи.

Це простий закон ринку – можна займатися латанням дірок, щоб забезпечити постійний потік грошей. Але якщо підрядник буде знати, що буде отримувати прибуток в разі якісної роботи системи клієнта, то йому буде вигідно спочатку налаштувати систему для оптимальної роботи, що не вимагає високих витрат на супроводження.
Це можна порівняти з будівництвом доріг в нашій країні: їх будують так, щоб вже через півроку ремонтувати і знову заробляти гроші. Адже якщо не буде чого ремонтувати, то і грошей не буде.

     3. Третій фактор, який спочатку здається найзначнішим, але насправді, на нашу думку, він не найважливіший – вартість години роботи в рамках абонплати.

Ми пропонуємо знижку в розмірі 20%, що дозволяє клієнту за ті ж гроші отримати більший обсяг послуг, які можно направити на розвиток своєї інформаційної системи.

     4. Прогнозування витрат компанії на ІТ та райдужні перспективи розвитку ІТ.

У разі стабільного розвитку інформаційної системи компанія буде чітко розуміти, яку суму вона витратить на ІТ за місяць, квартал, рік. А те, що система працює добре і без помилок, дозволяє вільні передплачені ресурси спрямувати на її оптимізацію та розвиток функціоналу, надаючи бізнесу інструменти збору, накопичення та аналізу інформації.

Результатом укладення договору абонплати стає впевненість компанії в тому, що її інформаційна система буде працювати стабільно і оптимально, а витрати будуть зведені до чітко позначених цифр, які будуть прозорі і прогнозовані.

Варіанти пакетів абонплати ви можете знайти в розділі Вартість послуг.

Повернення до списку